سرلوحه های موج چهارم

الیمین و الشمال مضله و طریق الوسطا هی الجاده

سرلوحه سی و پنجم : نهم دی ، درسی برای ...
ساعت ٢:٠٢ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ٦ دی ۱۳٩٠  

 

حماسه نهم دی دوساله شد . بی جهت نیست اگر امام خامنه ای (مدظله العالی) در هر فرصتی گریزی به خاطرات این اقیانوس سراسر حماسه و دریادلی می زنند.  حماسه ای که هم شور بود هم شعور ، هم پند بود هم عبرت ، هم بشارت بود و هم انذار . درس بود و درس بود و درس.

درس بود برای امریکا و اسراییل و انگلیس و ایادی آن ها که این ملت نه ملتی است که با هیاهوی بیداد شمایگان هراس بر تن نهد و از حرکت به سوی  آرمان ها باز ایستد. که جمهوری اسلامی ایران اکنون جوان برومندی است که پیران زواردر رفته و مانیفست های نخ نما شده را دیگر یارای پنجه درافکندن با این شرزه شیر نیست ...

درس بود برای تجدید نظر طلبان که نه در این انتخابات از فتنه گری سودی بردند و به واسطه مرگی که مردم برایشان در نه دی از حکیم مطلق خواستند نه در هیچ انتخابات دیگری نخواهند توانست با لباس زیبای اصلاح طلبی ، فتنه انگیزی و تجدید نظر طلبی کنند ...

درس بود برای آنان که در فتنه سکوت کردند و ملت در روز نهم دی نه فقط مرگ بر فتنه گران گفت ، بلکه در آن روز ساکتین فتنه نفرین بیش از 40 ملیون حاضر در صحنه انقلاب را برای خود خریدند . افسوس که لابی گری ها و کثافت های سیاسی انباشته بر ضمیر هرگز اجازه درک نه دی را به آنان نداد . و ما ادراک ما 9دی ؟

درس بود برای اصولگرایان که میوه حضور حماسی فقط در سایه وحدت و خلوص ثمر می دهد و دیگر درس آن که هیچ قیمی برای شجره طیبه ارزش مداری و اصولگرایی حقیقی نیست و در این جریان هیچ قراردادی سندیت ندارد مگر عقد قرارداد ولایت با ولی امر.

درس بود برای جنبش دانشجویی که اگر درز فتنه را در 13 آبان و 16 آذر  می گرفتیم ، کار به این جا نمی رسید که عده ای از خدا بی خبر در شهر مقدس قم – که نه جای منافقین است – غریو شیطنت برآورند و در روز عاشورا هلهله کنان حرمت سالار شهیدان را ...

درس بود برای مستضعفین جهان که ایران اسلامی از همیشه قدرتمند تر است و مردمش پس از سی سال تا پای جان بر عهدشان با امام امت ایستاده اند تا ملت های جهان اکنون آماده شوند برای الگوگیری از نظام اسلامی و شکاندن شاخ استکبار و ایادی دیکتاتور عربی آن ها که قیام کنند و طرحی نو براندازند.

و خلاصه سراسر درس بود برای همه ما ...

+ همین متن در جاد نیوز


کلمات کلیدی: